pühapäev, 3. aprill 2016

Ära rutta sündmustest ette!

Kui minu elus mingi asi juhtub, mis on märgilise tähendusega, siis ma ikka püüan selgeks saada, et miks asjad niimoodi läksid, mida see märk mulle öelda soovib. Nüüd siis, taaskord ühe seesuguse märgilise tähendusega sündmuse juures, sain ma aru, et ma ei tohi olla liiga tormakas. Iseäranis selles osas, mis puudutab põhjuseid, miks üks või teine asi minu elus juhtub. Või siis mingite sündmuste ajastust. Lihtsalt, kui mul esialgu tekkis küsimus, et miks asjad juhtuvad just nüüd, ja esialgse mõtte ajel jõudsin ühe suhteliselt huvitava järelduseni, siis nüüd, päevi hiljem, saan ma aru, et tegelik põhjus võis olla hoopis muus, kui mina esialgu arvasin. Seetõttu tulebki mul tõdeda, et lisaks sellele, et mul tuleb oma asjade endiga kannatlik olla, ei tohi ma ka järelduste tegemisel sündmustest ette rutata.

Kommentaare ei ole: