neljapäev, 11. veebruar 2016

Väikese inimese suured rõõmud

Tean-tean, et ma oskan. Igast väikesest asjast suure üles puhuda. Nõnda on see suures plaanis ka praegu. Lugesin oma postkasti saabunud kirja ja selle sisu ütles enam, kui ma oodata oskasin. Jah, see oli ju teada värk, et kõige eest hoolitsetakse. Aga et sedasi hoolitsetakse, see on juba hoopis teine teema. Ja nii saingi aru, et ma olen väikene inimene, sest sellised asjad teevad mulle suurt rõõmu, sellised asjad, mis näitavad, et mulle saab osaks eriline kohtlemine.

Muidugi on kogu selle asja juures ka nii palju teisi asju, mis on suuresti sümboolsed - et kui ei saa pakkuda seda personaalset teenindust, millega ma juba peaaegu harjunud olen (pooltel kordadel väga personaalse lähenemisega), siis võetakse kasutusele teised vahendid, et ma võiks ennast tunda imehästi ja suurepäraselt ja eriliselt. Kuigi jah, kui ma asja sisusse lähen, siis saan aru küll, et tegelikult on tegemist puhta mainekujundusega ja hea on, et meidki on peetud mainekujunduse vääriliseks. Tean muidugi ka seda, et minust on juba reklaamiagent saanud, aga mul pole selle vastu mitte midagi, sest see, mida ma vastu saan, on täpselt see, mida ma soovinud olen. Ja oluliselt rohkemgi veel!

Kommentaare ei ole: