esmaspäev, 22. veebruar 2016

Seiklev pessimist

Sattusin täna isiksuseteste tegema ja tulemuseks sain esmalt, et ma olen pessimist, ja seejärel, et ma olen seikleja. Jah, selline asi siis tuli välja, küll need testid on ikka targad. Paari küsimusega kogu isiksus ühte sõnasse kokku panna ja ongi korras. Eks ma sain muidugi juba küsimustele vastamise käigus päris kenasti aru, kuhupoole see asi tüürib. Ja tegelikult olid mu vastused täpselt sellised, et sellel konkreetsel hetkel tegin vaid ühe valiku, aga tegelikult oleksin vabalt võinud valida ka mõne teise või kolmanda variandi. Mõni küsimus oli suisa vale nurga alt püsistatud ja sai seetõttu just sellise vastuse, nagu ta parajasti sai.

Kuigi jah, see pessimisti teema läheb praegu küll vist täpselt kümnesse - arvestades mu viimase aja otsuseid. Eks nad kõik ole pessimismist kantud. Kuigi, seegi on praegu vaid meelevaldne järeldus, sest peale vaadates võib see asi ainult niimoodi tunduda, tegelikult on nad olnud kantud hoopis enese vastu aus olemisest ja sellest sügavast sisemisest tundest, mis on mind vallanud, pessimismi kui sellisega pole siin küll midagi pistmist.

Kommentaare ei ole: