laupäev, 27. veebruar 2016

Kui raske on mõista, et ma mõistan?

Eile sattusin taaskord sellesse olukorda, kus pidin hakkama selgitama, kuidas mina maailmaasjadest aru saan. Lugu siis seesugune, et üks mu väikelapse vanemast sõbranna hakkas vabandama, et ta ei oska mulle öelda täpset kellaaega, millal me kokku saada võiksime, et kõik sõltub sellest, millal laps lõunaunest ärkab ja kuidas siis asjatoimetused edasi kulgevad. Ja nõnda mul tuligi siis võtta välja see eelnevaltki, ühele teisele sõbrannale, välja öeldud lause: "Ma ju saan aru sellest, et kui on laps ja väike laps, siis tema järgi käivad kõik asjad, tema määrab ja tema on prioriteet." Ja lisasin sinna juurde ka selle, et ma saan ju sellest kõigest suurepäraselt aru ja ma mõistan, et nii see peabki olema. Loodetavasti pole raske mõista seda, et ma mõistan ja tunnustan igati sellist prioriteetide järjekorda. Ja minu arusaamist mööda ei ole sellistel puhkudel vaja vabandada, sest lihtsalt nii need asjad on, kuigi jah, kena on, kui inimesed ka minu aega väärtuslikuks peavad.

Kommentaare ei ole: