kolmapäev, 11. november 2015

Minul ikka juhtub...

Elu ikka pakub mulle, peaaegu igal sammul. Tänagi, mõeldes vaid selle peale, et ooperipiletite järel Estonia kassas ära käia ja selle teadmise-sooviga kohale minnes, ei oodanud ma sugugi seda, mis seal toimus. Tuli välja, et Estonias on täna töövahetuse päev ja selle tulemus oli, et teatridirektor ise oli piletimüügiga ametis. Ja kuna tundus olevat ka mingi teine sündmus käimas, siis oli piletisaba ikka päris korralik. Loomulikult toimus teenindamine vähe aeglustunud tempos, aga ega mul kiiret olnud ja seda oli huvitav vaada ja kuulata, mis inimesed sabas rääkisid (ma tean, et pole viisakaid teiste jutuajamisi pealt kuulata, aga ma ei oleks ka ilma selleta suuresti saanud).

Ise aga muidugi imestasin, et kuidas minul ikka seesugused asjad õnnestuvad. Mul oli võimalus minna eile või siis valida homne või ülehomne päev, aga kuidas langes siis minu valik tänasele päevale?


Kommentaare ei ole: