esmaspäev, 2. november 2015

Iseenda juurde tagasi

See retk on olnud pikk, see retk on olnud päris masendav. Kõike muud on sellel retkel ka olnud, kõike, mida saab hallide ja mustade toonide alla liigitada. Nüüd on see retk, mulle tundub, lõpuks, läbi saanud. Ja kuhu ma olen selle tulemusena jõudnud? Ikka iseenda juurde tagasi, selle inimese juurde, kes ma olen ja miks ma olen. Ma olen tahtnud ja soovinud nii üht kui teist, kuid ma unustasin nende oma soovide juures selle põhilise - teised peavad ka tahtma, ei saa mina oma tahtmisi kellelegi peale suruda, kedagi nende järgi painutada. Kui ma seda viimaks taipasin, siis asetus kõik oma kohale, siis leidsin tee iseenda juurde tagasi, kõige ehedamal ja vahetumal kujul.

Ja märksõnad, mis mul on sellelt retkelt kaasa võtta, on armastus, inimlikkus ja hoolivus.

Kommentaare ei ole: