pühapäev, 9. august 2015

Teistsugune vaade

Kuigi võiks olla nii, et sellises olukorras oleksin ma võinud draama püsti panna ja terve tsirkuse välja mängida, vaatasin mina kõike toimuvat sootuks teise mätta otsast. Ma nägin neid väärtushinnanguid, mis olid nende tegude taga. Võib-olla oleks tõesti olnud parem, kui ma oleksin enesekeskselt ja pirtsakalt selle situatsiooni enda kasuks keeranud, siis poleks mul olnud võimalust märgata ja tähele panna, siis oleks mõju ka väiksemaks jäänud.

Aga mina, oma elukogemuse pealt, vaatasin ja nägin ja märkasin ja panin tähele. Eks seda hullem see tulemus praegu on. Ja eks ma tean ka seda, et minu suur viga on see, et kui ma juba hoo sisse saan, siis ei saa ma seda enam pidama. Ei aita keelud ega käsud, hoiatused ega manitsused...

Kommentaare ei ole: