teisipäev, 18. august 2015

Ei kasutanud võimalust oma suud kinni hoida

Ma olen ikka tõesti osav. Kui ma siin mõnikord olen mõelnud teiste inimeste peale ja arvanud, et nad võiksid mõnikord kasutada võimalust oma suud kinni hoida, siis praegu on see asi taaskord iroonilisel kombel minu juurde tagasi tulnud. Ikka ja alati kipuvad sellised asjad mu juurde tagasi tulema - et teiste suhtes võin ju targutada küll, aga ise talitan sama targasti!

Mina, olukorras, kus suu kinnihoidmine oleks olnud kõige mõistlikum tegevus, ei kasutanud seda mulle antud võimalust. Sootuks vastupidi, pigem ütlesin välja rohkem, kui mul plaanis oli, jõudes selliste teemadeni, millest ma polnud undki näinud või mille peale mõelnud.

Aga, eks ma nüüd siis mõtlen, et ju see pidigi siis nõndamoodi minema...

Kommentaare ei ole: