esmaspäev, 31. august 2015

Mees otse laulust

Elu veeretas mu tee peale ühe tegelase ja mulle hakkas tunduma, et ma tean juba seda lugu. Ja, kui ma veidi pikemalt asja üle järele mõtlesin, siis tuli mulle meelde, et see tegelane on mulle tuttav ühest laulust.

Laul ise on siis seesugune:



Ja iroonilisel kombel on selle loo töötlus täpselt selline, et sobib hästi punktiks sellele muusikalisele "elamusele", mida sel nädalavahetusel pakkuda oli. Ja tõesti, tuli välja, et ma valdan mingil määral ka Meie Mehe repertuaari, mis seal salata.

Ja eks see laul ole ka märk omaette, et see mees nõnda kenasti Meie Mehe repertuaaris sees on. Nad sobivad teineteisega tõesti hästi.

2 kommentaari:

Teedeehitus ütles ...

Väga vahva blogi :)

J ütles ...

Tänud ja tore, kui on teistelgi vahva lugeda (märkasin Su kommentaari alles nüüd)!