pühapäev, 8. november 2009

Minu õiguseid on rikutud!

Mis loeb üks tükike paberit, kui inimesed selle olemasolust midagi ei tea. Mis loeb üks sõlmitud kokkulepe, kui leidub inimesi, kes iseenesest mõistetavaid asju peavad millekski ilmvõimatuks. Nõnda leidsin ennast mõtlemas, kui lugesin ühte nimekirja oma õigustest. Nimekirjast silmadega üle käinud, sain targemaks teadmise jagu, et minu õiguseid on rikutud ja räigelt. Samas tabasin ennast mõttelt, kas pole ma oma õiguste väljanõutamisega hiljaks jäänud? Ja lisaks see teadmine, et olen neid juba nõutanud ja tulemus on olnud puhas null. Nii palju siis õigustest - vahel pole õigustest mingit abi.

/Samas saan aru, miks mulle teema ise südamelähedane on - ma ei taha, et teised omandaksid samasugused kogemused, nagu mul on./

Kommentaare ei ole: