pühapäev, 18. oktoober 2009

Valgusest nii ja teisiti

Valgust on ikka vaja, kui on selline pime sügis, nagu meil praegu parajasti on. Ja valgust ikka saab. Kui ei ole elektrit, siis saab läbi ajada küünlavalgusega - alles selle nädala algul oli mul võimalus sellist varianti katsetada. Kui aga lambis pirn läbi põleb, siis on vaja asemele uut pirni. Oli mul kodus siis üks asenduspirn - säästupirn. Keerasin selle lambi sisse ja lülitasin lambi põlema. Ja üsna pea lülitasin lambi taaskord kustu - nii harjumatu ja külm oli see toon, millega pirn tuba valgustas. Ei tea, kas keegi oskab mulle öelda, kas see oli vaid antud säästupirni viga või ongi kõik säästupirnid sellise kalgi ja külma valgusega? Igal juhul on nüüd taaskord õnn minu õuel - sain poest tavalise pirni hangitud. Tean-tean, mu käitumisviis on ülimalt irroheline.

Kommentaare ei ole: