esmaspäev, 26. oktoober 2009

Elukogemus

Mõnikord ma mõtlen, et mul võiks ju elukogemust olla - aastaid juba on üksjagu. Mõnikord jälle mõtlen, et mis ma selle elukogemusega küll peale hakkan, sest vahel tundub, et see ei lase mul olla naiivne ja usaldav. Kuid ometi pakub elu vahel variante, kus saan aru, et minust vanematel inimestel on elukogemus mõnel juhul üldse puudu. Ja see paneb üllatuma, see tekitab imestust - kuidas on inimesed saanud nii vanaks elada ja pole sellist elukogemust.

Kogu selle arutluse võti peitub sõnas "elukogemus". See sõna juba iseenesest ütleb, millega tegemist on. Elukogemus koguneb selle pealt, mida kogetud on. Ja kui mingeid asju kogetud pole, siis ei saa ka sellist kogemust olla. Aga mulle on kogemust ikka kuhjaga jagutud - ei tea, millest see tingitud on, aga igal juhul on mul nii- ja naasuguseid kogemusi hulganisti.

Kommentaare ei ole: