reede, 10. juuli 2009

Huvitav...

Olen ooteseisundis. Olukord ise on eriskummaline. See, mis, ma arvasin, esimesel võimalusel minu kätte saab, pole ikka veel minuni jõudnud. Ootan ja tahan näha, kas hakkab midagi juhtuma. Tahan näha, kas asi läheb paika või jääb see lihtsalt õhku rippuma?

Huvitavas olukorras olen ma praegu. Iseenda loodud, kuid teiste poolt kaasa aidatud. Iseäranis põnev on mul iseennast jälgida. Ühelt poolt justkui tõmbab sinnapoole, aga teisest küljest on suur soov raugenud just nüüd, kui kõik on käega katsutavas kauguses.

Aga mis siis ikkagi edasi saab? Põnev on see iseenda elu kõrvaltvaatamine. Arvan, et on mingi põhjus, miks ma pole teinud seda, mis muidu nii imelihtne oleks. Ja hasart on sees, et teada saada, mis nüüd siis ikkagi juhtuma hakkab ning miks ma ei suuda üht väikest sammu astuda.

Kommentaare ei ole: