pühapäev, 8. märts 2009

Luksuselu!

Minu jaoks on vaikus luksus. Vaikus tähendab võimalust olla enda mõtetega ja lasta neil kulgeda just nii, nagu nad tahavad. Vaikus tähendab parimat võimalikku puhkust.

Minu jaoks on öine pimedus luksus. Loomulikult ei saa pahaks panna kuud öises taevas, kuid ülejäänud valgusallikad võiksid minu arvates öisel ajal välja lülitatud olla.

Minu jaoks on värske õhk luksus. Võimalus tõmmata läbi nina sisse ülimalt hingamisväärset õhku on midagi sellist, mida aeg-ajalt ikka kogeda tahan.

Sellised on asjad, mida luksuseks pean. Need on asjad, mida hindan. Need on asjad, mida enamasti võtan täiesti iseenesestmõistetavalt, sest nad on mu elus olemas. Kuid nende mu elu nii loomulike komponentide tegelikku väärtust märkan siis, kui mõnda neist parajasti saada pole. Ja siis taipan alles tõeliselt, millist luksuselu ma tegelikult elan.

Kommentaare ei ole: