pühapäev, 1. mai 2016

Mölakas on...

... mölakas. Ja selleks ka jääb.

Kuigi ma püüan inimeste sildistamisest hoiduda, on antud inimese puhul tunne täpselt selline - mölakas, kes jääb mölakaks.

Ja mina, oma suures naiivsuses, arvan(ud), et ma olen eksinud. Või siis loodan seda, et inimene peab enda antud lubadusi. Oeh, millegipärast ei seostu minu maailmapildis pangas töötanud inimesed usaldusväärsusega. See konkreetne persoon lihtsalt kinnitab seda minu peas olevat stereotüüpi. Muidugi tuleb mulle kohe meelde ka üks teine pangas töötav inimene, keda ma tean. Sealgi on lugu suhteliselt samasugune.

Ja alati on mul nende asjade juures see teema, et kui inimene ise midagi suure häälega kuulutab, siis selle suhtes tuleb olla ettevaatlik. Mida suurem kära, seda vähem on sisu selle asja taga, näitab elukogemus.

Kommentaare ei ole: