teisipäev, 19. jaanuar 2016

Soov maailma muuta

Üks eelmise nädala tegutsemismustri muutmine pani mind mõtlema selle peale, et ootamatult on see muudetud muster tekitanud minus soovi maailma muuta.

Alguse sai vist kõik teesõnumist: "Recognise that the other person is you!" Ja sealt edasi mõtlesin ma siis nõnda, et iga inimesega, keda ma kohtan, võiks ma ju suhelda nii, nagu oleks ta mulle kõige armsam inimene üldse. Mitte et ma siiani oleks inimestega kuidagi halvasti ümber käinud, neid halvasti kohelnud, aga sellest päevast alates olen oma mõtteid ja tegusid suunanud seesuguse mõtte valguses ka konfliktsituatsioonides, ka neis olukordades, milles esmane reaktsioon võiks olla terav ja salvav. Ja päris üllatavaid tulemusi on seesugune suhtumine juba andnud.

Ja selle läbi saan praegu iseenda peal tunda seda, kuidas on võimalik elu ilusamaks teha, iseenda tegude ja mõtete kaudu, ka teiste inimeste elu ümberringi.

Kommentaare ei ole: