neljapäev, 7. jaanuar 2016

Eksperiment nr 3

Kui minu kaks senist eksperimenti, mis jätkuvalt pooleli on, ei ole veel andnud käega katsutavaid tulemusi, siis eile jõudsin selleni, et mul tuleb alustada eksperimendiga number 3. Lihtsalt, arutlesin elu ja asjade üle, selle üle, kuidas ma ise mingites olukordades käitun ja leidsin siis korraga, et mul tuleb hakata isekaks. Ehk siis, nüüd ja edaspidi jätan kõigi teiste asja nende endi teha ja otsustada, sean enda vajadused ja soovid kõige kõrgemale, ei hakka otsima põhjendusi, ei hakka kedagi välja vabandama, vaatan iseendale selgelt silma ja teen veelgi rohkem seda, mida ma tahan teha, jättes kõrvale kõik segajad.

Eksperimendi number 3 tingis üks umbes poole aasta tagune kogemus, mis asetas kõik senise teise valgusesse. Ja siin ja praegu tunnen ma, et mul tuleb sellest lähtekohast astuda veel üks samm edasi, et minna ja olla ja leida ja saada, seda, mida ma väärt olen.

Kommentaare ei ole: