neljapäev, 8. oktoober 2015

Auto on hea!

Eile, kui olin juba mõni aeg väljas külma ja tuule käes olnud, sugugi mitte kõige sobivamas riietuses, kuid tuppa veel minna ei saanud, sest loodus pakkus imelist virmaliste veiklemist taevalaotuses, sain taaskord aru, kui hea on ikka, kui on auto. Ja iseäranis hea on, kui auto on veel suvevarustusest pungil. Nii leidsingi endale villased sokid jalga ja sooja kampsuni ümber, et saaks veel õues olla, et ei peaks tuppa sooja minema, et saaks veel nautida suurepärast vaatemängu.

Ja tuleb mulle meelde kogemus eelmise suve lõpust, mil mul oli taaskord hea meel, et mul auto on. Sõites Eesti teise otsa, ei võinud ma sugugi teada, et ilmaennustus paika ei pea ja et ilmataat on otsustanud kõik taevaluugid valla päästa ja sealt ämbritega vett krae vahele valada. Minul aga polnud sellest kõigevähematki, sest mul olid autost haarata nii merejope kui ka kummikud, mis sellise ilma puhul muidugi suurepäraselt ära kulusid.

Kommentaare ei ole: