laupäev, 4. aprill 2015

Üllatusesineja

Täna sattusin asjaolude kokkulangemise tõttu personaalse kutse alusel (kutse polnud küll mulle saadetud, aga olin kutse saajale lähedalseisev isik ja sellest täiesti piisas) kontserdile. Tänase päeva üllatusesineja rollis astus üles "Rüüt".

See lugu või selle loo loomise-saamise lugu - linnulaulust, neli korda aegalsemalt, inspireeritud - oli minu jaoks lihtsalt geniaalne:



Üks asi, mida olen ikka imetlenud, oli seekord ka tegijaks - eesti lõõts on ikka väga suurepärase väljanägemisega pill!

Ja ma jään selle seisukoha juurde, mis mul ikka ja aina on olnud - muusikakollektiivi peab kontserdil kuulamas-vaatamas käima, ükski teine muusikast osa saamise vorm pole kunagi PÄRIS SEE. Minu esmane kokkupuude "Rüüdiga" oli Hooandja kaudu, kus nad oma plaadi väljaandmisele toetust otsisid - tookordne mulje ja tänase kontserdi kogemus olid ikka kaks täiesti erinevat asja, kaalukauss on positiivsuse osas kaunikesti kõvasti tänase elamuse poole  kaldu.

Ja mina ikka ise olen ka geniaalne, oma naljadega muidugi, sellel teemal olen ikka ülimalt osav. Täna suutsin ühe seesugusega jalust rabada lõõtsakuninga Juhan Uppin'i.

Kommentaare ei ole: