pühapäev, 19. aprill 2015

Ainult Sina tead

Kuigi need laulusõnad lähevad veidi teise kanti, räägivad sootuks muust, kui mina praegu silmas pean, oli minu tänahommikuseks avafraasiks siiski "Ainult Sina tead!":


Ja ma ise ju tahtsingi, et keegi teine ei teaks. Mõni asi on vaid mõne konkreetse inimesega jagamiseks, sest on vaja häirevaba keskkonda. Kõik peab olema puhas ja vahetu. Ja häireallikaid olen ma ju ikka kõrvaldada osanud - mingil hetkel oma elus olen selle eest kaudselt palgagi saanud. Ühe võimaliku "häireallika", nii irooniline, kui see ka pole, kõrvaldas elu ise ja ongi hea, sest selle allika kohalolekul oleks kogu kogemus saanud sootuks teistsugune. Aga nüüd sai niisugune, nagu mina soovisin, algusest lõpuni täiesti ise - tulla, olla, reageerida, tunda ja välja elada, kõik vaid iseenda häälestuse pealt, ilma ühegi välise mõjutajata.

Kommentaare ei ole: