laupäev, 19. veebruar 2011

Millest rääkida...

...meestega? See on intrigeeriv teema. Vähemalt mõnikord. Enamasti on meestega lihtne suhelda, sest neid huvitab loodus ja maailmaasjade üle filosofeerimine. Neid huvitavad autod, tehnika (kõige üldisemas plaanis) ja (enamasti ka) sport. Neil teemadel on lihtne suhelda, need on teemad, millega võib sageli jõuda välja kuhu iganes.

Aga ükskord juhtus selline lugu, et olin just ühe meesterahvaga kenasti arutlemas autode teemal ja siis, korraga, astus ligi tema teine pool, naisterahvas, kes tahtis teemat vahetada, sest arvas, et mind see teema ei huvita. Eks ma siis pidin sellele naisterahvale teada andma, et mind tõesti huvitab see autoteema ja et ma tõesti arutlekski sellel teemal edasi.

Selline see elu siis on. Ole aga naisterahvas ja siis kallid sookaaslased arvad, et ei saa sinu huvide ringi kuuluda autod (ega ilmselt mitte ka sport, loodus ja elufilosoofia), vaid sinna peaksid kuuluma hoopis sellised teemad: kes kellega käib, mis kellelgi seljas on.

Samas saab meestega rääkida ka sellest, kust poest võiks miskit kraami odavamalt saada ja kas kaubamärk pakendil tagab tingimata ka parema kvaliteedi - mehed teavad selliseid asju ja nende käest on sellel teemal palju õppida. Samamoodi teavad nad suurepäraselt, kuidas maitsvat toitu teha ja kuidas on vaja taimi kasvatada ja milline on õige aeg mingite aiatööde tegemiseks.

Ja eks teadagi on veel üks teema, millest mehed räägivad, omavahel, ja minu jaoks sinna nende vahele see teema jäägugi. Sest sellel teemal, olen ma kindlal veendumusel, on ühel naisel kohane rääkida ainult ühe konkreetse mehega... Või siis pigem tegutseda...

/Selliseid uitmõtteid ei saa ma täna isegi mitte täiskuu arvele panna... Punastamiseks ei tunne ka vajadust. Hukas mis hukas./

Kommentaare ei ole: