teisipäev, 22. veebruar 2011

Kaks korda sama trikk

Täna hommikul olin osav. Oli vaja vähe teistsuguse riietuse pärast jalanõusid vahetada. Kui muidu arvasin, et olen iga päev suhteliselt saamatu selle jää peal, mis meil igal pool on, siis täna sain aru, et olin siiamaani ikka päris tubli olnud, isegi kukkumiselähedast olukorda polnud mul tekkinud.

Aga täna hommikul, nende teiste jalanõudega, sai see lünk selles talves siis ka ära likvideeritud. Nii ma siis astusin ühel hetkel veidi hooletult ja järgmisel hetkel leidsin ennast juba külili maast. Eks ma siis püüdsin edasi minnes ettevaatlikum olla, kuid ikka ei suutnud ma olla piisavalt hoolikas, sest vaid mõne meetri möödudes olin taas külili. Selle asja peale ei osanud ma teha muud, kui kõva häälega naerma hakata. Sellised seiklused siis tänasest hommikust. Head liuglemist teilegi!

Kommentaare ei ole: