neljapäev, 24. veebruar 2011

Kõik siinsamas olemas

See tunne on mu sees juba pikka aega olemas olnud. See tunne, et minu jaoks on kõik, mida ma vajan, olemas siinsamas Eestis. Kõik, mida ma vajan, kõik, mida igatseda oskan, kõik, mis mu meele rõõmsaks teeb, kõik, mis vaimustuma paneb, kõik, mis annab elule sädeme, kõik, mis suudab jalust rabada, kõik, mis põlvist nõrgaks teeb, kõik, mis annab tiivad. Kõik see on olemas siin väikesel maalapil ja polegi vaja kuhugi mujale minna.

Niimoodi olen mina üks iseäranis õnnelik inimene, kellel on täna väga hea meel, et kallil Eestil on sünnipäev, sest ma armastan teda, hindan teda ja iga hetk sellel imelisel maal on minu jaoks väärtuslik kingitus.

Kõike kaunist Sulle, kallis kodu!

2 kommentaari:

viive ütles ...

Ilus ja armas sünnipäev. Nüüd jääb üle vaid loota, et terve aasta tuleb selline ;)

J ütles ...

Tsiteerides iseennast: aasta saab olema selline, nagu on olnud sünnipäevapäev.