kolmapäev, 6. oktoober 2010

Millal ometi õiged põhjused?

Millal saabuvad need ajad, kui teen asju nende õigete põhjuste pärast? Millal ometi? Kui keegi vaid teaks neid motivaatoreid, mis mind liikuma panevad, siis hoiaks ta kahe käega peast kinni ega suudaks seda kõike ära imestada.

Tundub, et ma suudan jätta veenva mulje, et ma olen huvitatud sisust, kui tegelikult on kõrvalised asjaolud need, mis ajendavad asjadega tegelema, asjade vastu huvi tundma. Samuti on kõrvalised asjaolud need, mis suhteliselt kiiresti suudavad panna unustama eesmärke, põhjuseid ja tähelepanu kõrvale juhtida.

Ja ma olen ikka paras tuulepea. Mis teha, kui mulle meeldivad meesolevused? Mis teha, kui mulle meeldivad lõbusad ja naljalembesed meesolevused? Ma olen täiesti normaalne naisolevus ja mind huvitavadki meesolevused.

Samas ei käi ma ka vilavate silmadega ringi ega otsi meesolevusi, vaid nad peavad ise mu tähelepanu enda peale saama, siis alles võib tekkida midagi, mis mind neid märkama sunnib.

/Kui vähe on rõõmuks vaja: näha seda, keda soovid näha, saada enda kõrvale istuma seda, keda soovinud oled, kedagi, kes vaatamata sellele, et talle pakutakse teist kohta, otsustab siiski just sinu kõrvale istuda./

Kommentaare ei ole: