kolmapäev, 6. oktoober 2010

Kui juba unenäos, siis...

Naer tabas mind ootamatult. Eks ikka ole elus selliseid hetki, mil asjad kokku jooksevad ja neist saavad mingid täiesti uued asjad.

Nii siis oli minugagi. Oli mul siin mingi aeg tagasi unenägu, kus nägin üldsusele tuntud inimest täiesti ootamatus situatsioonis toimetamas enda elus. Inimest, keda olen näinud vaid televiisori vahendusel ja korraga oli ta minu unenäos tegemas asju, mida peaksid tegema need inimesed, keda tead ja tunned. Aga tema oli siis tegemas neid asju.

Täna aga juhtus seesama inimene mulle ette hoopis teises kohas ja ma ei suutnud naeru pidada. Kuidas on niimoodi, et asjad omavahel ühenduvad, kiiresti ja sellises ajalises järjestuses.

Pole siis imestada, et ma naerma hakkasin, täiel häälel. Kui see, mis see inimene, minu unes tegi, oli väga jabur, siis see, mis täna toimus, polnud seda üldsegi, aga lihtsalt see seos kahe asja vahel oli hämmastav.

Kommentaare ei ole: