pühapäev, 3. jaanuar 2010

Läbiv tegevus

See aasta möödub mängu tähe all. Algas kõik juba aasta lõpus, aasta viimasel päeval sai hulgaliselt lauamänge mängitud. Ja nüüd on päevade sisustamiseks olnud ikka ja aina mängud. Milliseid suurepärased lauamängud on küll maailma loodud! Ja nende paremikuni polegi ma veel jõudnud. Ja selle mängutuhina tulemusena seisab mu laual "Hundimäng", mis vajab mängimist, et järgmine kord ulgumine ja sõrmedega laual klõbistamine paremini välja kukuks. Head mänguaastat!

4 kommentaari:

viive ütles ...

Tead, mina andsin endale sellel aastal lubaduse, et "mina enam ei mängi" - liialt kriitiliseks läks jõulueelne aeg. Mängimiseks on vaja häid mängukaaslasi.

J ütles ...

:D Tore, hea lubadus... Püüa siis hakkama saada ;-)

viive ütles ...

See see kõige raskem ongi, katsu jätta mängimata, kui lust on sees, ei õnnestu ju hästi :)
Aga peab proovima.

J ütles ...

Eks enamike uue aasta lubadustega ole sedasi, et nad jäävad täitmata. Mina pole ammu enam ühtegi uue aasta lubadust andnud ja seega polegi mul midagi millest kinni pidada. Ning nõnda on elu imelihtne.