neljapäev, 16. veebruar 2017

Millal ma saan hamburgerit?

Jah, isu rämpstoidu järele käib mul ikka aeg-ajalt peal. Ja siis peab teda saama, midagi pole teha. Kui siin paar päeva tagasi jäi mul see asi tegemata, kuna ma käituda ei osanud, siis eile oli asi veelgi proosalisem.

Hakkasin mina ennast hilisõhtusel tunnil kodust välja seadma, et minna hamburgeri järele, aga siis helises telefon ja muidugi küsiti mu käest muuhulgas ka seda, et mis ma teen - eks ma siis ütlesin, et olin just kodust välja minemas, hamburgeri järele. Seepeale tehti mulle selgeks, et ma peaks Nõmmele hoopis kebabi järele minema. Korraliku kebabi vastu pole mul ka midagi ja nõnda ma siis kebabibaari oma sammud seadsingi.

Eks ma juba aimasin seda, mis mind seal ees ootas - loomulikult suletud uks ja teadmine, et baar oli kinni pandud juba paar tundi varem. Ega siis polnudki muud, kui leida alternatiivsed lahendused, mis muidugi hamburgerit minuni ei toonud.

Ja nõnda ma siis täna mõtlengi, et ei tea, millal saabub see hetk, kui ma selle ihaldatud hamburgeri nüüd kätte saan? Isu kui seesugune on ju ikka rahuldamata. Kuigi jah, ma tean, kuidas mõned muigavad, kui mõtlevad, et mis heapärast ma sellest kiirtoidurestoranist seda hamburgerit otsima läksin.

4 kommentaari:

viive ütles ...

Meie kodukohvikus on tehtud ühel korral hamburgerit - hirmhea oli.
Mine ja varasta kusagilt burksi taskuid, siis saab siin ka burksi nagu päris ;)

J ütles ...

Teie kodukohvikusse ja selle hamburgeri häädusesse usun ma küll, aga vargile ma minema ei hakka. Kas ilma taskuta kohe kuidagi ei saa? Ma olen käinud Estonian Burger Factory's ja seal sai küll ilma taskuta hamburgerit (isegi ilma saiata sai).

viive ütles ...

Saab küll ilma taskuta, siis saab "burksi nagu päris" asemel päris burksi :)

J ütles ...

Tänud! Järgmine kord siis tean, kuhu sammud sean ;-)