reede, 3. veebruar 2017

Just nõnda!

"Tuli hilja õhtul koju ja silmad särasid peas!"

Just see on see, mida ma tahan saavutada. Mul jäi see sära nägemata, aga nii hea on teada, et ma olen selle, vähemalt ühel juhul, saavutanud. Eks ma neid teisi säravaid silmi nägin küll ja veel, üllatuslikult nendelgi, kelle puhul poleks seda osanud oodata.

Boonuseks selle kõige juures oli minu enda tunne - emotsioonid olid laes. Ja kui ma tagantjärele mõtlema hakkasin, siis ei mõistnud ma, et ma oleks midagi erilist teinud. Aga, tundub, et minu enda säde sütitas ka teisi. Ja nii lihtne oli välja mõelda, mida edasi teha, kuhu edasi minna!

Oi, mulle meeldivad need võimalused, mida elu mulle pakub! Muidugi võin iseendale õlale patsutada, et ma olen ikka tubli, et ma need võimalused ikka ära ka kasutan. Või siis nagu antud juhul - et ma need võimalused endale välja võitlen!

Kommentaare ei ole: