teisipäev, 21. veebruar 2012

Teadsin ju ennegi

Selles, mida teada sain, ei olnud midagi uut. Olin lasknud mõnel asjal olla, ei teinud sellest välja. Andsin inimesele tema suhtumise ja teod andeks, sest ometi oli seal ju sõprus.

Nüüd aga on lühike aeg pakkunud mulle kolme erinevat hetke, mil olen aru saanud, et see, mida sõpruseks pidasin, oli kahjuks vaid poos, oli vaid mugava olemise asend. Minu arusaamad sõprusest on teistsugused. Sõbrale ei tehta haiget, et iseennast tähtsamana paista lasta. Sõbrale öeldakse tõde, olgu see siis nii valus kui tahes. Sõpra ei hoita teadmatuses, kui see teadmatus otseselt mõjutab sõpra.

Aga inimesed on erinevad ja inimeste arusaamad erinevad. Nii sain taaskord oma heade soovidega välja tulemise tulemusena hoopis haiget. Palju õnne mulle! Ja veelkord kinnitust sellele, et ära tee ühtegi heategu, sest need, kelle heaks neid teinud oled, unustavad su peagi või siis ei taha sinuga üldse tegemist teha.

Kommentaare ei ole: