kolmapäev, 8. veebruar 2012

Fight for your right!

Täpselt-täpselt, oma koha eest siin maailmas tuleb võidelda. Ja nii leiangi mina nüüd ennast iga päev teoks tegemas lauset: fight for your right. Mitte midagi ei ole teha, kui niisama ei taha keegi mitte midagi anda. Ikka tuleb kõik asjad endale ise kätte võidelda. Aga ma olen rahulik ja toimetan sellel teemal väga muretu südamega, sest mul pole ambitsioone, mis mind tagant tõukaksid, mul on pigem põhimõtted, mis ütlevad, kuidas ühed ja teised asjad käivad. Ja endale pähe ma ka istuda ei lase, mis siis, et kõik seda justkui tahavad ja soovivad. Inimesed peavad aru saama, et ma võin ju lammas olla, aga ma ei ole nii lammas, et lasen endast üle sõita. Lisaks on selle võitluse juures veel teadmine, et ma seisan ka teiste eest seistes praegu iseenda eest.

Kommentaare ei ole: