neljapäev, 1. september 2011

Vaata, mis Sa tegid

Jah, nii see siis nüüd ongi. Ühe inimese teod on viinud selleni, millise hooga ma praegu läbi elu lähen. Mitte miski ei hoia mind tagasi, selg on sirge ja lihtsalt lähen. Hoolimata mitte millestki ega kellestki.

Üks öeldud lause, teod sinna kõrvale ja nüüd on nii, et seda minu sees vallandunud jõudu ei suuda enam keegi peatada.

Tore selle asja juures on see, et inimene, kes seda soovis, sai nüüd selle, mida ta soovis.

"Vaata, mis Sa tegid," peaksid kõlama sõnad minu suust, aga ei kõla, sest eks tegija hakkab juba isegi nägema, mis väe ta minu sees valla päästis sellega, et ühel hetkel otsustas, et minus on vaja mingi sisemine muutus esile kutsuda. Kahjuks pole mul kaitsekihti peal ja seetõttu olen väga kiiresti reageeriv.

Nüüd jääb kõigile vaid öelda: "Deal with it!"

/Kõige hirmutavam on see, et ma ei tunne mitte midagi, absoluutselt mitte midagi, lähen ja toimetan, emotsioonitult./

Kommentaare ei ole: