kolmapäev, 28. september 2011

Kui on ette nähtud

Sellel hetkel, kui valisin endale sobivat reisiaega, ei teadnud ma midagi taustast. Siis aga, kui piletid olid juba olemas ja aeg aina lähemal tuli, selgus nii mõndagi. Selgus, et on üks ja teine ja kolmas. Ja siis selgus ehk peaminegi - see, mille pärast ja mille jaoks üldse see kõik ehk vajalik oli:


Sellistel hetkedel usun mina sellesse, et mõned asjad on ette nähtud. See, et ma läksin just sealtkaudu, kust ma läksin. See, et mu pilk jäi just sellele plakatile pidama. See, et ma just sellel ajal olin kohal. See, et selleks ajaks ei olnud mitte mingisuguseid muid plaane ega tegevusi.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Oleksid Sa olnud valmis oma plaane muutma või oleksid pigem loobunud suurepärasest võimalusest, kui plaan oleks teisiti näinud? (teame-teame, oleks on sama hea kui poleks, aga ikka... mõtlemiseks)

J ütles ...

Ma arvan, et oleksin ikkagi võimalust kasutanud - sellist teist ei pruugi tulla.