kolmapäev, 28. september 2011

Said, mida tahtsid

Seda Sa soovisid. Nüüd oled Sa selle siis saanud. Oled saavutanud selle tulemuse, mida saada soovisid. Sinu jaoks pole miski võimatu. Mina, kes ma ei tahtnud sellist tulemust, ei olnud selle asja juures otsustajaks. Mina olin vaid see, kelle peal prooviti järjekordselt oma osavust. Jah, osav oled Sa kogu aeg olnud. Seda olen ma teadnud, alati.

Ja nii ma siis seisangi silmisti selle järjekordse elutulemusega. See puutub väga otseselt Sinusse, kahjuks küll, sest Sina oleksid saanud teha midagi (oleks piisanud õige vähesest), et see olematuks teha. Aga Sa ei teinud mitte midagi.

...

Kogu elu olla see rumal tüdruk, kes tahab uskuda, et kõik on võimalik, ja siis saab ikka ja alati teada, et ta on vaid uskunud võlujutte, neid jutte, mida on tahtnud uskuda, aga mis on vaid tema kulul rumalate naljade tegemiseks välja mõeldud. /Aastad lähevad, aga tarkust ei paista kusagilt. Kui on selline roll juba kord siin elus antud, siis mängi seda pealegi, tahad või ei taha./

Kommentaare ei ole: