esmaspäev, 2. mai 2011

Teen, nagu oskan

Mõtlesin selle peale, et ma ei oska päris hästi. Mõtlesin selle peale, et ma pole veel päris osav. Ja ka selle peale, et ma väga palju ei jaksa. Aga see pole ju oluline, kui toimetan täpselt nii, nagu mina oskan, täpselt nii hästi, kui osav mina olen ja täpselt nii palju, kui mina jaksan. Peaasi on see, et toimetan. Peaasi, et olen liikumises. Peaasi, et püüan edasi. Olgu ma siis milline tahes, olgu tulemus siis nigel või mitte, aga ma tean vähemalt, et ma olen andnud oma hetke parima, et olen endast andnud nii palju, kui mul anda on.

Ja saan iseendale õlale patsutada ja öelda: ma vähemalt proovisin, võtsin riski ja tegin ära.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Kõik saab korda, korda, korda... kõik saab korda.

J ütles ...

Saab-saab, ja kuna Saab on lennuk, siis saab lennata :D