neljapäev, 21. aprill 2011

Miks minul ei võiks olla?

Tabasin ennast mõttelt, et miks minul ei võiks olla. Miks minul ei võiks hea olla? Kuhu on kirja pandud see, et minul peavad asjad halvasti olema? Miks ma ei peaks laskmagi asjadel niimoodi olla, et minul on hea olla? Kas seda on siis tõesti liiga palju tahetud? Kas see siis tõesti on liiga vale soov? See, et mul võiks hea olla? See, et ma lasen enda eest hoolt kanda? See, et inimesed, kes hoolivad, võivadki minust hoolida, ja mina ise võin sellest kõigest rõõmu tunda? Kas see kõik on siis tõesti nii vale, et ma pean selles kõiges kahtlema.

Ja siis veel see teine mõte ka. Kas tõesti see, mida ma tahan, on nii vale? Kas see siis tõesti on midagi sellist, mille pean endale ära keelama? Kas tõesti ei tohi ma endale lubada seda, mida ma kõige rohkem soovin? Milleks küll sellised sisemised võitlused? Milleks küll sellised enese vastu seismised?

1 kommentaar: