pühapäev, 3. aprill 2011

Lihtsad asjad

"See peaks ju lihtne olema!"

Jah, mõned asjad on lihtsad. Mõned asjad on seesugused, et nendega pole mingisugust probleemi. Mõned asjad on suisa nõnda lihtsad, et paneb lausa imestama, kui lihtsad võivad nad olla.

Need asjad, mida tegin, olid ka lihtsad. Lihtsad ainuüksi seetõttu, et mul oli võimalik nad ära lahendada. Samuti on mul olemas lihtsad lahendused ka neile probleemidele, mis veel lahendamist vajavad. Ja eks, kui saabub aeg, käin ka need lahendused välja ja võib-olla õnnestub need asjad siis ka ära lahendada.

Ise olen endaga rahul, sest ma olen pidanud enda antud sõna. Ja kavatsen seda ka edaspidi teha, sest see on parim lubadus, mille üldse andnud olen ja mida tahan ikka pidada.

/Hämmastav on see, et ma hetkekski ei kahtle ega kõhkle, teen täpselt seda, mida õigeks pean ega vaeva oma pead ei muljete ega mõtete pärast, las need jäävad teiste peadesse, et neil oleks, mille üle pead murda, sest ilmselt ei paista kõik toimuv väga loogiline välja. Minu jaoks on see aga ainus võimalik tegutsemisskeem./

Kommentaare ei ole: