kolmapäev, 3. mai 2017

Kutsetega üle külvatud

Tundub jah, et järgmised paar kuud on väga tihedad, selles osas, millistest sündmustest osa võtta ja millistest mitte. Tänagi saabus mu postkasti üks kutse ja kuigi ma isealgu olin ikka seda meelt, et ma lähen, siis nüüd, olles lugenud kutse läbi, tundsin ma, et ma ei taha minna sellele sündmusele.

Mu esialgsed mõtted, kui üldse sellelaadsest sündmusest juttu oli, olid seotud sellega, et saan vahvas seltskonnas aega mööda saata. Nüüd siis aga lugesin läbi teema, millega tegelema hakatakse, ja sain aru, et mina ei sobi selle teemaga kokku. Lihtsalt - mina ei oska nii peen olla, nagu see sündmus nõuab. Ja võib-olla saakski see asi olema vahva ja tore, aga ma praegu küll tunnen, et ma ei taha sellest osa võtta - liiga palju pinget, liiga palju poose. Vähemalt mulle, praegu, kutset lugedes, tundub sedasi. Kas see reaalselt ka niimoodi saab olema, seda ma ju ette ei tea.

Aga mine tea, annan veel veidi aega, võib-olla mu meel muutub ja saan mingi uue mõtte ja tunde enda sisse ja siis tahan hea meelega minna. Naiivne olen ma, ma saan (ka) sellest väga hästi aru...


Kommentaare ei ole: