esmaspäev, 28. november 2016

Kõik küsimused saavad vastused

Istusin silm silma vastu ühe iludusega. Istusin ja mõtlesin, et huvitav, kas võiks see olla see iludus, mida varemalt näinud olen. Aga kuna kellegi käest midagi küsida polnud ja ma kusagilt mitte ühtegi vastust ei saanud, siis jätsin selle mõtte katki. Mõtlesin, et ju ma siis ei pea teadma, ju siis pole see teadmine oluline. Ja nüüd, kui on mõned nädalad mööda läinud, siis sain vastuse oma küsimusele kätte, sootuks huvitavast allikast, ja loomulikult oli minus tekkinud küsimus õige olnud, oli jah tegemist iludusega, mida ma varemaltki näinud olin. Nõnda ma siis vaatan nüüd seda iludust uue pilguga ja mõtlen, et mida see kõik siis tähendada võiks ja milleks mulle üldse selline informatsioon? Iseäranis aga paneb mind muigama see, et mulle selline infokild üldse mustrisse sisse joonistus, aga selleks oli vaja ka teisi tegelasi ja teisi sekkujaid...

Kommentaare ei ole: