neljapäev, 1. detsember 2016

Imetlusväärne oskus

Ma ei tea, mis toimub, aga selgub, et mul on ikka imetlusväärne oskus küsida õigeid küsimusi ja seda ka väga õigel ajal. Või mis, praegusel juhul panna otsingumootorisse sisse kõige õigem variant otsitavatest sõnadest, et siis saada see tulemus, mida ma ei oodanud. Info, mida olin pikalt otsinud, laotus mu ette vaid seetõttu, et tegin otsingus ühe korrektsiooni. Tavaliselt oleks ma teinud seda kõike nii, nagu peab, väike mustrimuutus andis just sellise vastuse, nagu ta andis. Vaadates seda, et see kõik pidi mahtuma ühte ajaaknasse, siis seda enam on imetlusväärne see oskus. Kuigi jah, sisuliselt olin juba hiljaks jäänud, aga internet on selles mõttes tore süsteem, et ta jätab mingid asjad ka vahemäludesse ja sealtkaudu on siis võimalik infole, mis enam avalik ei ole, ligi saada. Selline detailide kokkumäng siis! Mis ma selle kõigega siis nüüd peale hakkan? Ja milleks universum mind sellises suunas suunab, sellise täpsuse mulle kätte annab? Mõned minutid hiljem: ja ma mõistan ka seda, miks on mul olnud üks suur mõte peas, tõesti mõistan, nüüd, veelgi paremini.

Kommentaare ei ole: