reede, 25. märts 2016

Üks nädal, kaks põhimõttelist muutust

Mõnikord on niimoodi, et pika aja jooksul ei toimu mitte midagi. Ja siis, korraga, toimub lühikese aja jooksul palju asju.

Need kaks põhimõttelist muutust, mida minu üks nädal sisaldas, võib kokku võtta elumuutvatena. Ju siis on praegu selline aeg - et tuleb võtta asju kokku ja mõni asi lihtsalt ära teha. Vabastada inimesi nende hirmudest, painetest, lihtsalt ja ilma mingite muude ambitsioonideta.

Missugune võib küll olla teadasaamine, et asjalood polegi nii, nagu nad olla võiksid, nii, nagu on arvatud, et nad on. Iroonilised on need hetked, mõnes mõttes kindlasti - kuidas eeldused osutuvad kõik valeks ja põrmu pudenevad. Aga rohkem on seal vast vabadust, vabanemist, pingelangust.

Kuid minu enda jaoks on neid minevikuvarje küll ja veel. Ja kui ma mõnel hetkel astungi sammu neist eemale, siis saan peagi aru kuivõrd oskamatu ma neil teemadel ikka olen ja pole siis imestada, et ühel hetkel tulevad üle mu huulte sõnad: "Ma ei oska!"

Kommentaare ei ole: