teisipäev, 9. august 2011

And the winner is...

Tänase päeva trikimeistri tiitli võtan südamerahuga endale. Kui see mõte ühel hetkel mu peas oli, siis ma ei arvanud, et sellest midagi saaks. Aga täna tekkis siis hetk, kus mõte sai realiseerimise poole teele suunatud. Õigemini sai suunaandjaks juhus.

Mina, kiire nagu ma olen, haarasin muidugi juhuselt kohe sabast kinni. Sest ma ju ometi olen inimene, kes oma sõna peab. Ja isegi, kui mõtted on meeletud ja teod veel meeletumad, tuleb need teoks teha.

Nii tegin täna siis minagi, mis siis, et päris positiivset tulemust see ei andnud, oleksin tänase tegutsemise eest võinud trikimeistri tiitli saada...

Kui elu peab olema mäng, siis peavad selles ka trikid sees olema. Ja vimkasid tuleb visata, sest muidu pole lusti ega midagi.

/Mul on tõesti juba kõrini, ausalt. Sellest staatilisest seisust, sellest liikumatusest, nii peangi ise leidma võimalused, kuidas tekitada liikumist, vähekegi./

Kommentaare ei ole: