neljapäev, 29. juuli 2010

Igaühel oma vaatenurk

Huvitav on see elu. Kuulad inimesi ja mõtled, et meist igaühel on vist iga inimese kohta täiesti isesugune arvamus. Nii leidsin mina ennast kuulamas mitut erinevat inimest, kes lahkesti tulid välja oma arvamusega ühe inimese kohta. Ja kummaline oli see pilt, mille ma kokku sain. Ise inimesega hetkekski kokku puutumata olen saanud ühest küljest terve rea mitte just eriti positiivseid hinnanguid, teisest küljest aga ühe sellise vaatenurga, mis neile teistele arvamustele risti vastu käib. Püüdsin siis aru saada, et miks ja kuidas selline erinevus tekkida sai. Ja kui ma siis hakkasin arvamuse avaldajaid omavahel võrdlema, siis sain ma aru, millest see erinevus tulla võis - selle võis põhjustada inimeste endi vaade elule ja sellele, millisena nad näevad maailma enda ümber, samuti inimesi selle sees.

Kommentaare ei ole: