neljapäev, 4. veebruar 2010

Ise oskan paremini

Kui mingi aeg tagasi arvasin, et minust mingit küpsetajat ei saa, siis nüüd on asi ikka päris korralikult muutunud. Nüüd, kui kusagil väljas söömas käies satun teiste küpsetisi maitsma, pean üha sagedamini nentima, et ma ise oskan paremini. Võib-olla on asi selles, et eks igaüks ikka teeb asju oma maitse järgi ja ju siis need asjad ongi täpselt minu maitse. Kõige huvitavam on asja juures see, et isegi, kui ma pole oma järjekordse küpsetisega päris lõpuni rahul, maitsevad nad mulle siiski, mida ei saa öelda nende asjade kohta, mida olen viimasel ajal toidukohtades maitsta saanud.

4 kommentaari:

viive ütles ...

Oeh, ma vist ikka ei küpseta ühel veebruarikuu päeval kooki. :)
Aga igati tore, et sa selliste mõteteni oled jõudnud ;)

J ütles ...

Aga kas Sa ühel ilusamal oktoobrikuupäeval Rebassaare metsad jätad? ;-)

viive ütles ...

Vabalt, kui tuhin on peal :)

J ütles ...

Jah, ega siis enam asja katkijätmist ole, kui tuhin on peal olnud :P