teisipäev, 23. veebruar 2010

Ideaalsed lumehelbed

Ühel päeval avastasin ühe täiesti ideaalse lumehelbe. Kui teda märkasin, muutus mu päev paremaks. Nüüd on juba üsna pikalt olnud ideaalsete lumehelveste sadamise aeg. Nii leian ennast iga päev imetlemas järjekordseid ideaalseid lumehelbeid - ikka selliseid kuueharulisi - ja meenub hetk ülemöödunud suvest, kus mind kutsuti lumehelveste õiguste eest seisjate klubisse. Selline klubi on vajalik selleks, et inimesed ikka teaksid, et lumehelbed kõik kuueharulised on.

Ja kuigi sel aastal on lund ehk liigagi palju, siis mina leidsin täna hommikul enda jaoks ühe hea mõtte - et oleks ju võinud palju hullemini minna, see kõik oleks ju võinud vihmana taevast alla sadada.

2 kommentaari:

viive ütles ...

nojah... tujurikkuja. ma nii nautisin oma tusadust ja siis tuled oma posidiivsusega ja ma pean jälle muigama. :)

J ütles ...

eks see mu eesmärk olegi - tuju rikkuda :P