reede, 27. juuni 2008

Kõik on võimalik!

Kõik on võimalik. Kõik, mille oled endale eesmärgiks seadnud, on saavutatav. Kui aga ise vaeva näed ja oskad ka väikestest töövõitudest rõõmu tunda, on tulemus kiire tulema. Kõik on võimalik ja rohkemgi veel. Võimalik on ka see, millest Sa unistadagi pole osanud.

Kuid selleks, et kõik võimalikuks saaks, pead ka ise midagi tegema. Lõpuni ei saa teiste peale lootma jääda, sest teistel on oma soovid ja unelmad ning ega keegi teine hakka Sinu asju ajama ja Sulle tähti taevast alla tooma. Ise pead ikka neile järele sirutuma. Aga kui vaim valmis on, siis tõusevad jalad maast lahti ja näedki, et ulatud tähtedeni.

Kõik on võimalik - ole aga ise tragi ja julge. Tegelikult on ju ainult võita.

Ma olen tähti näinud,
ma olen linnuteel käinud,
ma olen lennuks avanud tiivad
ja nagu sellest veel ei piisaks -
olen ennast välja sirutanud,
kikivarvule püsti ajanud -
et veelgi lähemalt näha,
et veelgi selgemalt kuulda,
et veelgi rohkem osa saada,
et veelgi vahedamalt tunda.
/23.-24.06.2008/

Kommentaare ei ole: