reede, 7. september 2018

Võimalus ennast hästi tunda...

Auto on mul vana ja elamine on mul väike. Ei ole mul televiisorit, nutitelefoni, helikopterist rääkimata. Ei tarbi ma alkoholi, ei oska rõõmu tunda alkoholiga kaasnevast mõnusast suminast. Ja nõnda edasi - iga järgmine teema oli selline, et sain aru, et ma olen oma eluvalikutega ikka täiesti rabas ja oli suurepärane võimalus ennast "hästi" tunda. Kuid kuna teemad vaheldusid kiiresti, ei jaksanud ma teha muud, kui vaid kuulata ja imestada, see, mismoodi käsitletud teemad mind puudutasid, jäi hilisema läbiseedimise hetke, mil mul oli võimalik omaenda tunnetega tegeleda, neid analüüsida ja mõne teema üle korralikult kurvastadagi.

Ja võttis tubli paar päeva aega, et aru saada ühest asjast, mida mul on minu praeguste eluvalikute juures ja palju - selle asja nimi on AEG. Nõnda ma siis seisangi siin oma AJAGA ja mõtlen, et mis siis enam väärt on, kas kõik need asjad, mis mul olemas olema peaksid - ühiskondlik surve algas juba nädalajagu päevi varem, kui lapsesuu mu käest küsis, et miks ma endale uut autot ei osta, ja pidin oma vastust, miks mulle mu praegune auto väga meeldib, pikalt ja põhjalikult põhjendama -, või siis see AEG, mis mul kasutada on?

1 kommentaar:

viive ütles ...

Ah, mul nii meeldib see, et "igal linnul oma laul". Ja nii lihtsalt on. Selles osas olen ma ka ikka parasjagu "veidrik", aga - tühja kah - mulle meeldib ;)
Palun jätkata!