neljapäev, 9. märts 2017

Otsitakse kaptenit

Tänane hommikuuni andis vist vastuse minu mõtetele ja soovidele. Hommikuune viimases osas nägin ajalehekuulutus, kus üks teatud laevafirma otsis kaptenit. Ma ei tea, kas sellised konkursid üldse on avalikud või käivad need ikka nii, et keegi, kes teab kedagi, kutsub kandideerima ja valikut on küll ja veel, aga sellist lehekuulutust ma oma unes siis nägin ja mõtlesin: "Näed Sa siis, Sul on põhjus tagasi tulla, Sind otsitakse!"

Ma tean, et see on vaid soovunelm ja kui oleksid asjalood teistsugused, küll siis oleks see kaptenikoht ka juba hõivatud. Aga, praegu on asjalood teistmoodi, kaptenit võib taga otsida küll, aga kapten on praegu puhkusel...

Ja siia juurde muidugi klapib kenasti mu paari päeva tagune mõte sellest, et kas võibki olla nii, et ühe kalendriaasta tipphetked leiavad aset aasta kolmandal päeval. Loodetavasti pole see nii...





Kommentaare ei ole: