neljapäev, 23. märts 2017

Meelelahutaja

Kuigi seda kõike võib nimetada ka teisiti, tunnen ikka ja aina, et minu ülesandeks on meelt lahutada, ikka ja aina tundide kaupa. Lihtne on nendega, kes on minuga samal lainel. Teistega, kellel kõik muu peas keerleb, on keerulisem. Aga, ma püüan hakkama saada ja kõike seda mitte liiga tõsiselt võtta. Ka seda, et mul tuleb meelelahutajana tasemel olla.

Ja eks ma mõnel hetkel astun kõrvale, kui saan aru, et meelt saab lahutada ka ilma minuta, et on olemas oma plaanid ja mõtted ja need tehakse siis teoks. Sellisel puhul lasen ma asjadel omasoodu minna.

Täna saab olema see päev, kus ma ühe oma "meelelahutusprogrammi" plaanin sisse juhatada vabandusega - sest ma olen olnud liiga tormakas ega ole oodanud, et saadaks aru ja taibataks ja mõistetaks. See on ju kohane põhjus vabandamiseks, ma arvan.

Eks paistab, mis sellest kõigest saab ja kas ma saan ja oskan ja suudan. Mõnel hetkel tundub, et jaks saab otsa, aga siis tuleb ennast nö algasendisse tagasi seada ja otsast alustada. Miskit pole teha, elu on selline!

Kommentaare ei ole: