teisipäev, 17. jaanuar 2012

Veel ühest kingist

Sellist rõõmu, mis oli inimese silmis, kes ühe teise inimesega kahasse tehtud kingiga mind täiesti vapustas, ei ole ma kellegi silmis ammu näinud. See rõõmuhetk - näed, millega me siin hakkama oleme saanud ja mina olen sellega rahul - oli üks väga-väga-väga ilus moment.

/Ja asjad asetusid kohtadele - mis oli enne toimunud, väljaöeldud laused omandasid uue tähenduse./

Minu reaktsioon oli muidugi täiesti asjakohane, esimese hooga ikka nägu täis sõimata - põhjus selles meeletuses, mis selle kingi sisse pandud oli. Mingigi enesevalitsuse tagasi saanuna, ma loodan, taipasin ikka aitäh ka öelda.

Nüüd püüan kuidagi sobituda selle suursugusega, millega mind ehitud on. Ja kasvada, et olla selle kingi vääriline omanik. Tean, et asi on mõeldud sootuks vastupidiselt - see kink näitab pigem, milline on minu väärtus kinkijate silmis.

Kommentaare ei ole: