kolmapäev, 25. jaanuar 2012

Kust ikka jõudu ammutada?

Täna, kui tundsin, et oleks vaja jõudu juurde saada ja asjakohased sõnad mu peas ringi käisid, suutsin pika otsimise peale siis üles leida selle. Ma arvan, et keegi ei taha väga teada, milline oli see konkreetne fraas, mis mind selle loo juurde juhatas.

Ja pole siis imestada, kui päeva peale minu maailmakuulsus VLÜ teemal minuni jõudis - minu käest küsiti VLÜ suviste esinemiste ja plaanide kohta. Vähemalt kellelegi on see seos üks-üheselt meelde jäänud ja on mõned inimesed, kellel pole VLÜ mitte hetkekski ununenud. Eks paista, kas ja mis sellest asjast, mispärast huvi tunti, saab. Suvi polegi enam teab mis kaugel!

/Siia juurde tahaks lisada huvitava jutuajamise tänasest päevast, kui räägiti sisehooaja lõpetamisest, mille peale mina küsisin: "Mis mõttes? Praegu on ju alles jaanuar?" Eks ma tean ka, miks küsijal just sellised plaanid on, aga ikkagi tundus jabur, et praegu, jaanuaris, mõeldakse hooaja lõpetamise peale, kui hooaeg minu arvates kestab veel 3-4 kuud?/

2 kommentaari:

viive ütles ...

:) oi-jah, mina ju lugesin ka juba päevi selleni, mil lasteaialastest saavad koolilapsed - andis jaksu ja tröösti küll :D

J ütles ...

Juba päevi? Siis ma olen oma asjadega ikka palju ajast maas...